Frågor & svar om säsongskort
Är du osäker på vad som gäller kring säsongskort?
Säsongskortsförsäljningen är äntligen igång för den nya säsongen!
På den här sidan svarar biljettansvarig, Jonas Larsson, på era vanligaste frågor:
Jag vill köpa säsongskort. Hur gör jag?
- Klicka in på tik.ebiljett.nu. Välj “SÄSONG “2022/23”. Där får du en översikt på dem olika alternativen för säsongskort. Du kan också maila oss om du behöver hjälp att komma vidare, maila till [email protected]
Kan man delbetala?
- Absolut, det kan man. Vi erbjuder delbetalning via Klarna.
När måste jag senast förnya mitt säsongskort?
- Sista dagen för att behålla sin reserverade plats är den 31 maj 2022.
Om jag vill byta plats eller utöka antalet platser, hur gör jag då?
- Då hör du av dig till Timrå IK genom att maila [email protected] eller ringa 060-789 10 00.
När kan jag hämta ut mitt säsongkort?
- Väljer du ett digitalt säsongskort så kommer du ha det tillgänligt i ditt konto direkt efter köpet. Om du väljer plastkort så skickas det ut till dig före seriestart i september.
När kommer min faktura?
- Din faktura kommer strax efter att du har gjort ditt köp. Har du valt delbetalning fortsätter fakturorna att komma varje månad tills allt är avbetalat.
Tveka inte att kontakta oss om du har funderingar.
[email protected] eller på 060-789 10 00